Dag 2: shoppen, views, burgers and family

17 april 2024 - Martinez, California, Verenigde Staten

Na een uitgebreid ontbijt (met o.a. pindakaas) naar Walnut Creek gegaan om te shoppen🛍

Het weer is fantastisch en de shopping mall in Walnut Creek valt goed in de smaak bij de Dames. Vooral Demi is goed geslaagd; Sephora, Nordstom, bath & Beyond. Maar ook ik mocht niet klagen. Kon 1 zaak van mijn lijstje afstrepen nl.  Wetzel Pretzel ✅️  gecombineerd met Starbucks in de Californische zon

IMG-20240416-WA0023

Wetzel's pretzel

Daarna ook Target af kunnen strepen tot grote blijdschap van Demi, die daar ook nog weer wat kon scoren. Target is trouwens echt een top winkel. Ik begin. Petitie voor 1 in Nederland! Soort Hema, maar dan incl supermarkt, elektronica etc.

Op terugweg nog gestopt voor boodschappen voor avondeten bij Safeway. Supermarkt met veel vers eten (daar komen we nog een keer). Demi heeft Gold Fish crackers gekregen (Stond op haar lijst, soort hartige snacks in de vorm van, je raadt het niet... een goudvis!) Ik mezelf op Twisted Iced Tea (ijsthee met alcohol). Meer voor Denise dan voor mij

Daarna nam John Michael ons mee voor een tour naar berg met uitzicht over de baai, met ondertussen tips voor het verkeer en regels. De berg op ene mooie uitzicht na het ander, met als hoogtepunt stop met uitzicht over de baai op Golden Gate en alcatraz en rest. Adembenemend mooi😍

IMG-20240416-WA0027

IMG-20240416-WA0038

Daarna ook Cristopher met z'n vriendin Kimberley ontmoet en met de hele familie hamburgers gegeten. Amerikaans lekker en als Dessert zelfgemaakte aarbeienmousse op een cheesecake bodem. Ik zit 3 uur later nog vol🙊😅

IMG-20240416-WA0039IMG-20240416-WA0040

Met z'n drieën genoten vandaag, we worden echt enorm in de watten gelegd😇. Nu nagenieten,  douchen en morgen op naar San Francisco 🌁🚋

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Willeke:
    17 april 2024
    Zo ik ben gewoon jaloers op jullie. Wat is het daar mooi zeg
  2. Rowena:
    Super gaaf! 🥰
  3. Willeke:
    17 april 2024
    Fijn om te zien hoe jullie genieten. Het ziet er echt allemaal jaloersmakend uit. En er komt nog veel meer moois. Liefs allemaal xxxx
  4. Pauline:
    17 april 2024
    Ziet er echt heel cool uit met dat uitzicht. Winkelen is altijd goed 🤣. Heel veel plezier vandaag weer. 😘
  5. Willeke:
    17 april 2024
    Soms zie je 2x Willeke of Harrie staanbij de reactie maar als ik reageer wordt Harrie zijn naam veranderd in de mijne en andersom. Voortaan zet ik mijn naam wel aan het einde van de reactie xxxx
  6. Kim:
    17 april 2024
    Ziet er super lekker uit daar, geniet ervan🥰 shop till you drop! 🛍Groetjes aan iedereen daarzo dikke kus! Xxx
  7. Lisanne:
    17 april 2024
    Heerlijk genieten. Ziet er nu al allemaal fantastisch en gezellig uit! En wat een lekker zonnetje 🌞
  8. Rita:
    Ben niet jaloers 🤥
  9. Rikki:
    Mooi uitzicht
    En demi heb je make up gescored
  10. Brumskie:
    17 april 2024
    Ziet er goed uit! Ik verwacht een foto in het trammetje morgen 😂👌🏻
  11. Demi:
    17 april 2024
    Domme papa je bent vergeten over dat ik je een hart aanval bezorgde dat ik me telefoon kwijt was geraakt maar hij in de tesla lag opteladen en het is geen bath &beyond maar bath&body works
  12. Demi:
    17 april 2024
    En Rikki ja natuurlijk heb ik make up gescoord
  13. Selma:
    20 april 2024
    Wat heerlijk het weer, eten, uitzicht en familie om je heen, genieten💯
  14. Ellie:
    22 april 2024
    Leuke foto's allemaal en wat is het daar mooi
    En lekker eten. Heel veel denk ik. Geniet er maar lekker van. 😎😎

Jouw reactie