AMS - SFO KL605 in the Air!

16 april 2024 - Martinez, California, Verenigde Staten

Jaaaa!!! Het is zover...🎉

Raar na zoveel dagen aftellen,  voorbereiden en afwachten sta je op om 05:15 om naar Schiphol te gaan. Na lief brengen van Plientje, ThanXx! Sta je na soepele inchecken ineens bij de gate, gek gevoel.🛫

Ooh uiteraard wel eerst nog ff een mcMuffin😆

Keurig netjes op tijd geboard zitten we in het vliegtuig (rij 38). Met wat vertraging van ong 40 min vertrokken (2 no-shows) zijn we nu ten hoogte van IJsland.

20240415_094422

Na dik 10 uur vliegen, houtenn reet/volgepropt) maar wel met wijntje erbij geproost op deze fantastische vakantie🥂 zeker toen we breaking nieuws binnenkregen van Telegraaf: Net op tijd vertrokken vanaf Schiphol lees ik. "Tientallen vluchten op Schiphol geannuleerd om zware windstoten" gelukkig geen last van gehad.

Bij landen nog over de baai met mooi uitzicht op Golden Gate bridge en Alcatraz.

20240415_203659

.Gelukkig snel door de douane en de koffers, op met de Air Train (top!) naar de Car rental. We mochten kiezen, maar ik (ja ik anti auto fan) wilde groter🫣 no problem sir . 5 minuten later kwam meneer met spiksplinternieuwe Hyundai Palisade, wat een beest!

20240415_175106

Na ff wennen aan alle toeters en bellen en de Amerikaanse wegen kwamen wij aan bij prachtig wijk en huis van Anne-Marie  in Martinez . Na een heel warm welkom van haar, der zoon, vrouw en kleinzoons, hebben we heerlijk zelfgemaakte pizza gegeten. En een heerlijke Californische wijn. Het was een heerlijke en gezellige 1e dag samen met denise der (zeer gastvrije en lieve) familie. Om 20:00 sliepen we , uitgeteld maar happy, in slaap. Het is nu 06:30 hier. Dag 2 staat voor de boeg, met ontdekken van de buurt etc, met prachtig weer 24 graden!

20240415_154632

20240415_154103

1. Pauline:
    16 april 2024
    Ahhhhh heerlijk. Zo lang naar uitgekeken. Geniet er lekker van 💕. Heel veel plezier schattepatatjes!
  2. Rita:
    16 april 2024
    Zo leuk om mee te lezen. Geniet maar van elk moment en ik kijk uit naar nog meer verhalen.
  3. Willeke:
    16 april 2024
    Nou het begin kan al niet meer stuk. Wat een leuk verslag en leuke foto's. Xxxx
  4. Dieneke:
    16 april 2024
    Hello, eindelijk zo ver waar jullie zo naar uitkeken, wat een belevenis leuke foto’s en fijn z’n warm welcom. Geniet ervan lieverds.xxx
  5. Joop van Toor:
    16 april 2024
    Veel plezier en genieten!!!
    Groetjes aan mijn lieve familie, dat zijn toppers!!
  6. Brumskie:
    16 april 2024
    Ziet er goed uit! En blij dat de reis goed is verlopen!
  7. Rikki:
    17 april 2024
    Die baby is echt schattig

Jouw reactie