Dag 13: Goodbye Palm Springs, Hello Laughlin

28 april 2024 - Fort Mohave, Arizona, Verenigde Staten

Het was een onstuimige nacht, de wind die de palmbomen kapot blies, een Dame die in de nacht praat en nachtelijke dumpstort incl politie. Geen slechte nacht, redelijk uitgeslapen,  maar onrustig. Was het de Lucky Boedha, trader's Chi Chi of Palm Springs dat ons wilde houden.

Maar duty calls of in dit geval the Road. Want we hebben 200 miles, zo'n 3,5 uur, voor de boeg richting Laughlin. Een soort mini-Vegas langs de Colorado River. Eigenlijk het het enige echte hotel ipv motel tijdens onze trip. Alles zit weer in de auto, onze traditionele ontbijt achter de kiezen en off we go!🚘

IMG-20240427-WA0004

Onderweg rijdend door Palm Springs zien we palmbladeren en takken langs de weg liggen van afgelopen nacht. (Hoewel nu het weer weer fantastisch was)

Op tijd weg hopelijk ook weer geluk in de volgende Staten. Laughlin ligt op de grens nevada en arizona met de rivier als grens.

20240427_092150

We doorkruisen de woestijn op de weg naar Avi Resort toe. Niet alleen warm, maar ook imposant. Helaas miste ik tot 2x toe een foto van een Adelaar. De wegen waren 1 balans, vaak met geen tegenligger voor of achter je en af en toe een zand tornado. Precies zoals ik een roadtrip had voorgesteld. En als bonus hier en daar een soort spook-gebouw.

20240427_104349

20240427_103443

20240427_104548

Het Avi resort ligt in een indianen resort in de Mohave woestijn. Het duikt ineens op na rit van 2 uur door dorre vlaktes. Het geeft mij een Vegas vibe, ook de Wiet-geur komt je tegemoet. Maar vooral direct de casino vloer. Na inchecken naar het strand voor duik in de wat koudere Colorado River. Gelukkig is het bijna 30 graden,  dus zo opgewarmd.

IMG-20240427-WA0013

Nog voor het eten bij zwembad gezeten, leuk zwembad maar ivm weekend goed druk. Veel feestgangers hier. De sfeer is goed, maar druk. Demi vind het geweldig. Wij zijn meer van wat relaxter..we worden oud😆🙈

20240427_155454

daarna ff chillen en opfrissen in de kamer en wat eten. Het wat is aardig wat geworden. We konden niet kiezen , dus het wordt Panda Express (ons favoriet tot nu toe) en pizza bij Sbarro.. we hebben nog pizza als lunch morgen😆

20240427_193856

IMG-20240427-WA0026

En gewoon nog toetje toe (voor Demi), ik wordt verslagen door mijn eigen dochter....

IMG-20240427-WA0017

Demi vond de sfeer , met Casino en foodcourt geweldig. Dat wordt nog wat later. Ook om het casino zelf te zien vond ze erg interessant,  dat zijn denk ik de genen van de 'van Toor' kant. Niet gek dus.

IMG-20240427-WA0025

Demi was ook helemaal in d'r party outfit,  met dank aan Tante Kim. Die ik via deze blog moest bedanken. En het staat er ook goed.. ik houd me hart vast de jaren😵

IMG-20240427-WA0023

Na wat gokken door Denise, helaas geen geluk en wat Arcade spellen van Demi nu in de kamer. Zo lekker gestrekt om morgen via Oatman, Route 66 naar Sedona te gaan!

20240427_202904

20240427_203511

Succes met de kater morgen van koningsdag🐱🇳🇱 Later!

1. Rita:
    Mooie rit door de woestijn. En staat je geweldig Deem. 👍
  2. Lisanne:
    Leuke outfit Deem! Hopelijk in Vegas meer geluk 😘🍀
  3. Kim:
    28 april 2024
    Gaaf zo door de woestijn heen! en je outfit Staat prachtig deem!🥰😍 hopelijk brengen de kasten in vegas meer geluk 🎰🎲🍀 xxx
  4. Pauline:
    28 april 2024
    Ziet er gaaf uit zeg! Lucky denies what happend? 🤣🤣🤣🤣 trek je opzeker de jackpot in Vegas 🤪. Veel plezier 🥰😘
  5. Brumskie:
    28 april 2024
    Ziet er weer goed uit! Leuk om te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben

Jouw reactie