Dag 12: swimming, Marilyn and the Reef 🏝

27 april 2024 - Palm Springs, California, Verenigde Staten

Goodmorning Holland!

Vandaag niet jullie geliefde blogger Michel, it's me Denise 🤗 !

We hebben vannacht heerlijk geslapen in ons hotel caliente tropics. We werden rond 8 uur wakker met een heerlijk zonnetje☀️🌴

IMG-20240426-WA0018

We zijn vandaag voor het ontbijt naar de lokale supermarkt gereden: groccery outlet store. Een supermarkt met goedkopere prijzen als andere supermarkten. Wisten we dat maar eerder want in oakhust zat deze supermarkt ook! Veel dingen scheelde de helft, zoals aardbeien 3 dollar ipv 6 dollar, yoghurtjes die we sochtends vaak eten 3 voor 1 dollar ipv 1 dollar per stuk.

Na het ontbijt was Demi niet meer te houden: zwemmen!! 🏝🏊‍♀️

IMG-20240426-WA0008

We hebben vandaag heerlijk genoten van het weer ( zo'n 27 graden )

Ze hadden voorspeld dat het vanaf de middag hard zou gaan waaien maar dat viel tot op heden reuze mee!

20240426_153019

Na al dat zwemmen en zonnen hadden we wel een drankje verdiend 😎

20240426_144415

20240426_144549

Een heerlijk mexicaans biertje🍺 voor Michel en een chi chi cocktail🍹 voor Mij.. 😋 en voor Demi water!🤭

Om een uurtje of 4 besloten we om te gaan douchen en nog even downtown te gaan. We zijn naar het bekende Marilyn Monroe statue gegaan van Palm Springs. Michel kon het niet laten om onder haar rokje te kijken🤣

IMG-20240426-WA0028

IMG-20240426-WA0023

Nog even door de winkelstraat gelopen, waar ook weer een Sephora winkel zat.. je raad het al...

20240426_165309

Toen we eenmaal terug liepen naar de auto merkten we dat het harder begon te waaien🌬 we zagen dat parasols omwaaiden downtown. Mooie tijd om terug te gaan naar het hotel.

Demi heeft vandaag besloten waar we gaan eten; The Reef ,bij het hotel.

IMG-20240426-WA0030

20240426_190429

We hebben genoten van het heerlijke eten en Michel ook van zijn lucky buddha biertje😋

Toen we klaar waren met eten zagen we dat de wolken eindelijk langzaam de bergen over kwamen.. geen probleem want wij gaan weer inpakken, slapen en morgen door rijden naar laughlin! 🚘🎰

IMG-20240426-WA0032

Terwijl ik deze blog aan het schrijven ben is het nu net donker en begint het hard te regenen!! Wij gaan inpakken en genieten nog van ons heerlijke toetje;

IMG-20240426-WA0035

Happy koningsdag!! 🇳🇱👑👒🟠

1. Rita:
    27 april 2024
    Hi Denise, ook heel leuk om wat van jou te horen/lezen. Een geslaagde dag weer voor jullie, helemaal goed. X
  2. Rita:
    Rita??? Nee …Rita!
  3. Willeke:
    27 april 2024
    Nou Denise je bent al net zo goed als Michel met een verslag te maken. Wat ziet het er weer mooi uit. Geniet met z'n drieën van deze mooie vakantie. Xxxx harrie
  4. Willeke:
    27 april 2024
    Nou Denise jij kan al net zo leuk schrijven. Wat een leuk verhaal. De foto's zijn ook heel leuk. Zie ik nou goed dat jullie een oranje gebakje hebben??? Haha.
    Hier is geen oranjezonnetje te bekennen. Het regent weer grrrr. We gaan straks wel aan de oranje tompouce. Dat hoort er toch bij vandaag. Palm Springs lijkt me geweldig. Have fun,dikke kus Willeke.
  5. Willeke:
    27 april 2024
    Hey Denise wat leuk een verhaal van jou te lezen. Je bent er ook al zo goed in. Echt leuk om te lezen. Mooie foto's ook. Fijn dat jullie ook in Palm Springs zo hebben genoten. Zie ik het goed dat jullie een oranje gebakje hebben??? Haha.
    Hier is geen oranjezonnetje te zien het regent weer bahhh. Maar we gaan wel aan de oranje tompouce hoor.
    Heel veel plezier op jullie nieuwe bestemming. Dikke kus van Har en Wil XXXXXX
  6. Rita:
    27 april 2024
    Sorry er ging wat mis. Er stond eerst een andere naam bij mijn 1e reactie. Die wilde ik wijzigen maar toen was het ineens wel goed 🤷‍♀️ dus sloeg mijn 2e bericht nergens op. 🤦‍♀️
  7. Willeke:
    27 april 2024
    Ach ach bij ons ging het ook mis het 1e verhaal was van Harrie en het 2e van mij. Maar wij zagen niet dat het geplaatst was. Duscik dacht dan maar een nieuw bericht van ons samen. Nu heb je er 3. Ach ach we worden oud haha
  8. Pauline:
    27 april 2024
    Hahahahaha lachen die laatste foto. Nog effe thuis genomen voor weggaan. Leuk om jouw verhaal te lezen 🥰. Had Marilyn een mooi stringetje aan mies?🤣🤣🤣🤣 heel veel plezier weer vandaag ♥️
  9. Pauline:
    27 april 2024
    Ow nee ik zie al dat het helemaal niet thuis is 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
  10. Kim:
    27 april 2024
    Oh wat ziet het er elke x weer geweldig uit op de foto's, ik zie jullie echt stralen!
    En alle 3 al zo'n lekker kleurtje!
    Toch nog een beetje kingsday bij jullie haha👑👒. Veilige doorreis naar laughlin😘😘😘
  11. Dieneke:
    27 april 2024
    Ziet er allemaal weer top uit, beter dan in Holland alleen maar regen, blij voor jullie dat dat jullie het zo fantastisch hebben. Groetjes van ons 🥰

Jouw reactie