Dag 20: Bedwants and Fremont

5 mei 2024 - Winchester, Nevada, Verenigde Staten

Vanochtend uitgeslapen.  Dames lekker chillen. Ik dacht doe ff een donkere was, voordat m'n sokken zelf weglopen 😅. Wasje aan het draaien,  dames rustig in kamer, ik op ligbedje in de zon bij het zwembad☀️. Good times. Tringg(of gewoon nu beltoon). Denise volgens mij zag ik een bedwants. Aangezien Denise panisch is voor bedwants en insecten, dacht ik zal zelf ook checken.  Ja hoor, foto en Google komen overeen 😳

IMG-20240504-WA0026

Gelijk naar receptie om te melden. Sorry sir, we gonna change your room and clean. Eerst rapport schrijven dan wachten op nieuwe kamer. Nou fijn, dan neem je Tuscany ipv Circus Circus, ach het kan overal. Wel kut, want wachten, koffers over en onze kamer was top. Uiteindelijk nieuwe kamer, met Bellboy koffers over, dan loslaten en door. Wel beetje vies gevoel, hopelijk geen ongewenste medereiziger mee en kan Tuscany nog iets regelen.

Eerst ff boodschappen doen bij Target, dan lunch, want hangry omdat we nu pas weggingen voor ontbijt. We hebben bij het hotel een smoothie ennyoghurt besteld. Lunch doen we bij uiteraard tent vd lijst en door Demi gewenste spot: Chick-Fill-A. Uiteraard met Chick-Fill-A saus, dat moest volgens Demi. Meerdere tiktoks over. Het was goed en de saus zeker ook. Thanks Deem.

20240504_134421

Daarna naar de Pool ff ontspannen. Drankjes mee (bud light voor mij, malibu pina coladatje voor Denies en water voor deem) ff relaxen. Heerlijk. Ook nog ff voor mijzelf een zgn players card aangemaakt om te gokken,  vooral voor de freeplay😆

20240504_161059

IMG-20240504-WA0015

IMG-20240504-WA0017

Daarna klaarmaken voor Fremont street. Voordat we gingen,ook voor Denise een players card aangemaakt. Lucky Denise trok 'the wheel of fortune'. Lekker hoor. Daarna met de Lyft (Amerikaanse Uber) naar Fremont.

20240504_205534

IMG-20240504-WA0064

Dit vind ik zelf het echte Vegas. Demi en Denise kijken d'r ogen uit. We moeten nog wel wat eten, ff Sliders proberen bij White Castle (ja ook op de lijst). Jezus wat duurt dat lang daar, heb ik al ooit gehoord, maar niet normaal. Ik schrijf dit ook wachtend in de rij, dus.... Hangry x3. Niet normaal hoe slecht dit geregeld is.

20240504_193051

Hèhè zo eten binnen (niet bijzonder, geen aanrader) en fremont verder ontdekken . Demi loves it! En volgens mij Denise ook. Fremont blijft leuk, zeker op zaterdagavond.  We kijken onze ogen uit. Demi gaat helemaal op in ' the crowd'.  Demi kreeg een passende sjerp. We moesten heel hard lachen nadat ik foto nam van Demi, vroeg een vrouw of ze ook op de foto mocht . "Sorry that i asked your husband" haha was ze zo scheel of dronken dat Demi door kon als m'n vrouw🤣🤣🤣

20240504_214143

Maar dan de grote wens van Demi: met de Zipline over Fremont street. (Hier had Ellen over verteld). Daar gaan we met z'n drieën.  Hele gave ervaring, wel snel voorbij😅 maar toch gedaan. We vonden het alle 3 erg leuk, zowel de Zipline als Fremont.

20240504_223530

IMG-20240504-WA0068IMG-20240504-WA0074

Nu lekker bedje in en uitslapen.  Het is hier nu al 00.12😴

1. Willeke:
    5 mei 2024
    Wat een superverhaal weer. Jammer van die bedwang 😝. Maar volgens mij is dat de enige echte tegenvaller.
    Nog even genieten van alles ❤️❤️❤️
  2. Pauline:
    5 mei 2024
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣 ik zie jullie daar al helemaal met die bedwants 🤣🤣🤣🤣. Ah joh komt vast goed allemaal. Nog effe lekker genieten. En misschien een beetje jeuken vannacht 🤪🤣🤣🤣🤣🤣
  3. Rita:
    5 mei 2024
    Geweldige dag weer. Veel gezien en meegemaakt, maar ook veel gegeten en gedronken weer. Heeeeerlijk.
    En hoewel ik momenteel ook de dagen een beetje kwijt ben, lijkt dag 30 me toch een beetje aan de hoge kant. 😜

Jouw reactie