Dag 19: Las Vegas, Baby!

4 mei 2024 - Paradise, Nevada, Verenigde Staten

Ik lag gisteren na de blog vrij snel knock-out, de emoties en alles eisten z'n tol. Net als deze vakantie blijven de herinneringen voor altijd! Na rustig opstaan, weer aan het ontbijt en dan inpakken voor onze laatste trip en stop: Vegas, Sin City. Demi kijkt er heel erg naar uit 🤩

20240503_100358

Onderweg naar vegas, zo'n 3,5 uur, door Utah,door Arizona, weer door Utah en daarna Nevada! Tijdens de rit eerst nog wat mooie landschappen, maar snel wat eentonig, tot ineens uit niets Vegas oppopt.  Yeah eindelijk deze 'Love it or Hate it' stad, Disneyland voor volwassen.

Je weet mijn mening al, hopelijk blijven de dames net zo enthousiast.  Ik ben benieuwd.

20240503_115836

20240503_220845

Zo aangekomen bij Tuscany Resort & Casino, ons hotel komende dagen. Deze hebben we gekozen paar dagen geleden, omdat onze eigenlijke keuze Jockey Club Suites aangaf dat zwembad dicht was..... maar gelukkig (oké was iets duurder), een prachtig resort 🏝.

Het thema spreekt voor zich, maar het is erg groen en verdeeld in meedere lage gebouwen. Je waant je idd bijna eerder in Toscane dan Vegas. Met heerlijk zwembad. 32 graden, dus hop! Inchecken,  wat eten en 'To the Pool'. Finally.

IMG-20240503-WA0024

Na lekker zwemmen, vd zon genieten en ontspannen, naar de kamer. Douchen, drankje en klaarmaken voor de Strip. Op de weg van Tuscany, (dat ligt net achter de strip) , zei Demi dat ze het nog wat uitgestorven vond😅. Ik zei wacht maar, zeker op een vrijdagavond,  en daar was geen woord aan gelogen🥳

20240503_21240520240503_195049

Eerst bij de Linq promade gekeken en gegeten,  terwijl mensen met Zipline over je heen vlogen. Deze keer bij In-and-Out bburger. Deze stond nog op mijn lijstje, vorige keer Vegas helaas niet aan toe gekomen. Maar ook Demi wou graag. Het was er gezellig druk, ook altijd leuk om 'aapjes te kijken' zoveel verschillende type hier lopen. Uiteraard de 'animal style' friet erbij besteld. Het viel goed in de smaak gelukkig.

20240503_195224

IMG-20240503-WA0030

Daarna rondje caesar palace. Uiteraard de Forum Shops, met beroemde standbeeld en shops onder een dak geverfd als de lucht. Uiteraard Sephora in 😅.

Na ceasars, kijken bij de  Belaggio Fountain, prachtig.

IMG-20240503-WA0035

20240503_204500

20240503_211842

Het was al wat laat, en ook je onderschat de afstanden. Daarna terug naar hotel ff bijkomen en slapen.

20240503_213857

Tot morgen! Waarschijnlijk staat fremont street op de agenda, wie weet staan we letterlijk torenhoog op de Sphere.

1. Rita:
    4 mei 2024
    Wat een geweldig avontuur toch voor een 13-jarige deze reis.
    En die smile van jou achter die hamburgers, echt typisch Michel… dolgelukkig met lekker eten. Zo ken ik jou. Maakte me even aan het glimlachen. Love you all. Xxx
  2. Pauline:
    4 mei 2024
    Leuk hoor. Geniet er lekker van
    . 😘
  3. Willeke:
    4 mei 2024
    Het is zo fijn om te zien hoe jullie genieten van al dat moois en lekkers. Jullie zien er dan ook fantastisch uit. En ook lekker even genieten in een mooi report met zwembad. Lieverds geniet er nog van. Dikke kus 😘😘
  4. Joop van Toor:
    4 mei 2024
    Mooie herinneringen schieten bij mij weer door mijn hoofd❤. Geniet volop van de laatste dagen van deze mooie trip😘😘😘.
  5. Priscilla:
    4 mei 2024
    Vegas baby 😍 heel veel plezier nog even lekker genieten schatjes 😘
  6. Peetje:
    4 mei 2024
    Memories 😉 doe je black rodney de groeten van de peopleseller

Jouw reactie