Dag 21: Uitslapen, Gokken. Pawn en OutletShop

6 mei 2024 - Paradise, Nevada, Verenigde Staten

We waren gister helemaal uitgeteld.  Wat later dan normaal erin en vanochtend 09:30 wakker. Op zich lekker wat later, maar we hadden buren boven ons die niet stil lagen 🔞 of waren. Dus voor het 1st een iets mindere nacht, dus de extra uurtjes erbij kwamen goed uit🤤

IMG-20240505-WA0013

Vandaag wat rustigere dag. Het is winderig en bewolkt zoals voorspeld.

Eerst hebben wij Lucky Denise en ik met behulp van sponsors (dank) een gokje gewaagd. We hebben geprobeerd onze vegas held en beste vriend van Heijduh: LVN (las vegas nick) te evenaren door Live verslag te doen. 🎬🎥 dat is nog een vak apart 😅 wel leuk om te doen, helaas was de kikker 🐸 en de draak🐲 ons niet gezind. Ondanks extra steun en speelgeld, geen bonus game of winst😔🤬 af en toe wat wisselgeld, drukje erbij, maar laten we maar zeggen iig hebben we de beelden nog.

Screenshot_20240505_212858_Facebook

Daarna richting Outlet, op de weg gestopt bij de bekende pandjeszaak van tv-serie 'pawn stars'. Leuk om te zien, stond ook op Demi d'r lijstje. Het is een klein zaakje en helaas geen Chumlee, Rick of andere bekende. Die staan er al jaren niet meer in, het is goed commercieel uitgebuit zeg maar. Oh wel een kartonnen Rick. Een voordeel die lacht niet zo vaak als een geit om zichzelf 🤣

20240505_121646IMG-20240505-WA0019

Na deze stop voor laatste keer shoppen. Dit was een Must voor de dames (lees Denise) . Grote en leuke outlet, veel tenten, maar alle oulet shops zijn eigenlijk hetzelfde.  Op een simpel tshirt na voor Denise bij Under Armour was ik de grote winnaar bij Tommy. 👕

20240505_151944

Daarna ff gechild in de kamer en daarna naar Outback Steakhouse. Ik had opgeschept over deze tent en dat de Bloomin Onion echt wat voor de dames is. Zit die steakhouse nu net naast de andere outlet 🙈🤣

20240505_212802

Beide dames hebben geluk, alle outlets in West amerika afgelopen voor Adidas Campus voor Demi en de NYS zonnebril voor Denise. (die was kapot na de vorige reis en die verkopen ze alleen in amerika)

20240505_215258

Nergens gevonden... maar hier wel🥳🎉 op de schoenmaat vd adidas campus na, maar weten nu wel welke winkel. En die gozer die ons hielp dat was een dooie, niet normaal☠️🤣

IMG-20240505-WA0024

Dames blij, nu eten. Outback is een leuk restaurant en al snel krijgen we de Bloomin onion. 1 is genoeg voor 4. Brood krijg je standaard. Ook Denise en ik deelden het hoofdmenu en Demi had haar eigen Alfredo fettucine met biefstuk en garnaal. Zelf de serveerster zei das meer dan genoeg. Geen woord aan gelogen. Denise nam de bekende koala punch.

20240505_191017

IMG-20240505-WA0016

Grappig feitje: Denise en ik delen vaak de De menu's (lunch en diner) Demi eet met gemak heel menu in der eentje, en nog toetje toe 😆💸

IMG-20240505-WA0028

ik was nog halverwege uitgestapt want in Miracle Mile shop zat ook Shoe Palace en was tot 21:00 open. De dames reden door naar het hotel, ik schoenen halen.  Is 15 min lopen naar hotel. Beloofd veilig te doen.  3 rondjes gelopen voor die zaak, 1 verkeerd door maps, 1 verkeerd door mezelf en daarna gelukt🎉   wel show gezien😆

20240505_203249

Deze medewerker had wel leven en service in zich, maar de maatvoering is anders ivm unisex schoen. Ruilen kan alleen zelfde dag, anders ander paar of tegoed. Kortom voor Jan 🍆 gegaan. Wat is miracle miles lang zeg....😮‍💨 en nog terug naar hotel (1x wilde ik.afsnijden, maar helaas doodlopend steegje).  Uiteindelijk bij 't hotel. De Sphere is altijd leuk om te zien.

Sphere

Ik schrijf deze blog voor de visuele lezer zwetend en in m'n jockey shorts, met bud light (wachten tot ik kan gaan douchen)🤣🤣

Vooruit alleen foto van m'n biertje en niet mijzelf😉

20240505_213245

Maar Demi kan rustig slapen want ze hebben nog genoeg van haar oh zo gewilde schoenen,  dus morgen als we o.a. naar NY NY voor de achtbaan🎢🗽,  en lopen we langs om te passen. De laatste volle dag. Nog ff volop genieten. Gelukkig laat de zon zich weer zien, 27 graden met 🌞

1. Rita:
    6 mei 2024
    Wat een tegenstellingen, die hectiek van Las Vegas vergeleken met de uitgestrekte vlaktes eerder deze vakantie. Allebei bijzonder en zeer de moeite waard om mee te maken uiteraard.
    Fijne laatste dag/dagen nog en alvast een goede veilige terugreis. X
  2. Pauline:
    Nog effe genieten. Heerlijk het mooie weer. 😘