Dag 22: Las(t) Day Vegas🗽🎢💸

7 mei 2024 - Paradise, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag lekker uitgeslapen alle 3. Daarna aangekleed en richting Strip. Eerst richting de Miracle Mile Shop.  Beloofd = Beloofd,  gelukkig hebben we onze koopjesjager Denies bij ons. JD Sports heeft ze ook voor 20 dollar minder. En laat die nu echt 3 winkels verder zitten😆 ja hoor, ze hebben ze en maat groter zit toch beter. Zo Campus in the pocket! Nu naar NY-NY voor de achtbaan 🗽🎢

Onderweg langs de pitstop van f1, ik zie veel verschil met 2 jaar geleden wat ze hebben gedaan voor deze onzinnige miljoenen festijn 💸

20240506_10114720240506_191517

We lopen langs de verschillende hotels over de Strip. Blijft een belevenis, uiteindelijk bij NY-NY, blijft gaaf om te zien  hoe ze die thema's doorvoeren hier.

20240506_112328

20240506_113403(0)

Hop naar de kassa voor een ticket: Ka-Ching. 25 dollar pp voor een ritje, maar de rit is echt heel leuk. Past makkelijk in een attractie park in Europa.  Zo we zitten.... moeten we eruit. Want het Fire-alarm gaat af 🚨, uiteindelijk vals alarm  dus hup terug erin. Off we go 🎢🗽 gave achtbaan die je echt moet doen als je hier bent.

IMG-20240506-WA0020

20240506_121221

Zo we hebben de achtbaan rit gedaan,  nu naar Hershey's world 🍫via ia My Vegas punten gespaard voor een gratis Sundae bij aankoop van een milkshake 🍦🥤 Met 2 milkshakes en 2 Sundaes hebben we bij de Brooklyn Bridge gezeten om deze Chocolade bomb naar binnen te werken.

20240506_121536

20240506_122748

Zo das lekker! Nog ff door de hotels gelopen, van New York naar Paris in 1 mile😆, terug naar Tuscany.  Om effe lekker te zwemmen en te relaxen🏝🏊‍♀️

20240506_125755IMG-20240506-WA0008

En de laatste zonnestralen mee te pakken☀️

IMG-20240506-WA0035

Sinds gister herkennen we meer Nederlanders hier, waarschijnlijk door de meivakantie.  We zijn makkelijk te herkennen als volk😄 Ooh jullie mogen jureren wie de beste handstand doet, Demi of ik...

IMG-20240506-WA002420240506_165427

Zo heerlijk middagje bij zwembad doorgebracht. Daarna douchen en wat eten. Deze keer bij 't hotel, het ziet er overal goed uit en doen lekker rustig aan. Het wordt Marilyn Cafe. Voor Deem peperoni pizza, voor Denise de Angus Burger en voor mij de special Turkey Diner. Het was heerlijk en meer dan genoeg.

20240506_194827

Nog ff laatste gokje gewaagd.  Helaas geen Lucky Denise,  maar ik heb een leuke tijd gehad bij Black Jack. ♠️♥️♦️♣️ Uiteindelijk het verlies goed gemaakt.

IMG-20240506-WA0034

Helaas geen jackpot john-michael😟

Tuscany is trouwens een leuk casino om rustig te gokken,  lage minimale bets, cocktail servers die vaak komen en vriendelijk personeel.

20240506_202237

Zo dat is het dan...😟  op zo'n moment kijk je toch een beetje terug... Of het nu het moment zelf is of de laatste Bud Lights/Michelob ultra dat maakt niet uit.

Nee hoor: de glimlach is al 3,5 week niet van mijn gezicht af geweest. 😁

We hebben echt geluk gehad met het weer, op FB en ook van harte Nederlanders hier , hoorden we verhalen over harde wind in palm Springs  (dag voor onze aankomst), dat zij het zelfs spooky vinden. En vandaag berichten dat Bryce en Canyon regen en hagelbuien had. Zondag was hier in vegas minder, maar nog steeds prima ( 1 week geleden was het weer hier een drama, we zagen nog tunnels in vegas waar je spullen van zwervers zag dat weggespoeld was)

IMG-20240506-WA0036

Deze vakantie was ongelooflijk in alle vormen. De tijd met familie in Martinez was Super! Maar ook de roadtrip.  Het voelde ook als een vakantie en geen rondreis.  We moesten 1 nacht laughlin doen wegens de afstand, wat verder prima was, maar overal minimaal  2nachten (soms 3 of meer) is voor ons echt het beste gebleken. Ondanks de laatste nacht ben ik blij, trots en gelukkig 🥰

Deze ervaring dragen we ons leven mee en is voor ons, de Feelinkies 👨‍👩‍👧

Zo genoeg klef geouwehoer, nu slapen en morgen ochtend de koffer pakken.

Morgen uit checken, de auto vol tanken terug en naar vliegveld.  Kom maar op, trustuh X

1. Pauline:
    7 mei 2024
    Helaas komt aan alles een eind...... maar jullie hebben een berg herinneringen die voor altijd meegaan. Nu lekker slapen en dan morgen weer een veilige vlucht. De handstand ziet er bij beide prima uit 😉🤣🤣. Slaap lekker. 😘😘
  2. Brumskie:
    7 mei 2024
    Ik had niet anders verwacht als dat jullie een top tijd zouden hebben
    Nu lekker slapen want dat gaat aankomende week niet lukken 😂 go go jetleg go! Goede vlucht terug!
  3. Rowena:
    7 mei 2024
    Weer mooie foto's! Super gaaf. Goede terug vlucht. En ik kom snel langs om alle verhalen nog een keer te horen (uitgebreid)
  4. Rita:
    7 mei 2024
    Heerlijk laatste dag. Die vakantie kan niet meer stuk.
    Vóór ik de foto had gezien had ik al besloten dat Demi natuurlijk winnaar van de handstand was, maar dat was achteraf toch niet zo overduidelijk.
    Jullie hebben vast een extra koffer mee voor alle aankopen.
    Nou lieverds … goede reis en zie jullie misschien snel. Xxx
  5. Kim:
    7 mei 2024
    Blij dat jullie zo hebben genoten, en het hebben getroffen kwa weer!😄 Veilige terug reis en zie jullie snel xxxxx slaap lekker🥰
  6. Peetje:
    7 mei 2024
    Nu teren op de herinneringen 😉. Mooie dingen gezien en nieuwe ervaringen.
    Goeie vlucht en tot morgen 🛫
  7. Pierre:
    8 mei 2024
    Jammer dat het erop zit maar deze 3,5 week zal je nooit meer vergeten. Goeie vlucht en tot gauw weer.

Jouw reactie