Dag 23 en 24: goodbye Vegas/USA, back to Holland

8 mei 2024 - Delft, Nederland

Zo na nog een leuk avondje in Tuscany Casino. Is het de laatste keer wakker worden in Amerika... gelukkig lekker geslapen,  want er staat een lange dag voor de boeg.

Eerst alles ingepakt. Dubbelcheck. Ontbeten. De auto inladen en daarna Eerst nog even tanken. Dat kan je beter zelf doen anders is het ineens heel duur is mij ooit verteld 😉

20240507_110836

We waren redelijk op tijd, dus nog tijd voor een laatste souvenir rondje, voordat we de auto moeten inleveren. Ook de auto gaan we missen, zal even wennen zijn straks weer in onze eigen Sportage. Wat zij daar een mini Suv noemen🙈

20240507_115524

Zo auto ingeleverd,  gaat hier lekker makkelijk en snel. Dat kunnen die Amerikanen wel. Dan de shuttle naar Terminal 3. We hebben geluk we mogen nl. als laatste passagiers nog mee.

20240507_120755

Lekker op tijd op Harry Reid International. Dan inchecken. Omdat de vlucht vol zit en er te weinig ruimte is voor alle handbagage in lockers krijgen we de optie handbagage gratis in te checken.  Komt dat toch nou eens goed uit! De extra koffer van Anne-Marie is formaat handbagage (let wel: KLM he, niet easyjet 😆). Dat scheelt weer . Alleen bij inchecken is Denise der koffer wat zwaarder dan de 23 kg (1 kg meer). Maar ik had bijna 1 KG minder. De dame plakte er een extra zwaar label op en begon over een extra 💸charge... ik wilde gelijk in de ankers gaan en zeggen dan gooi ik wel over en in mijn koffer en Handbagage (we blijven hollands he😉). Maar de dame knipoogte en zei als we stil waren zij het regelde. Ze zei omdat het de koffers van een vd dames isz en hier veel outlets zijn,ze oogje dichtknijpt😆

Toch wat bespaart om 1 uur later weer uit te geven bij Carls Jr. Deze fastfood-tent stond ook op de lijst, maar we hoopte op een Shake Shack. Die zou er zitten, maar niet in Terminal 3 helaas. Wel zie je overal gokkasten. Die ik eigenlijk nog wilde spelen. Was het niet dat Carl JR geen 'fast' food tent is, we kregen een White Castle Deja Vu.... duurde een uur😵‍💫 ik dacht dat we nog gratis hamburger erbij kregen,  bleken we er gewoonvoor betaald te hebben, Carl Jr gaat er niet met de hoofdprijs vandoor! Chick-Filla heeft ons het meest verbaasd eigenlijk.

20240507_134946

Zo ff eten,  uitbuiken en boarden. We vertrekken keurig op tijd. Nu nog 9,5 uur volhouden. Na 3 films, proberen te slapen, schijtende en snotterende medepassagiers komen we ook prima op tijd aan op Schiphol🛬

IMG-20240508-WA0004

20240507_153953

20240508_013315

Wat is dat nou uit de wolken, nattigheid. Oh ja regen🤪🤣 we zijn weer thuis. Redelijk snel door douane en nog even wachten op de koffers. In verte spotten we al Pauline die ons komt ophalen🤗 maar ook Stefan en Anou (die toevallig net geland  was, leuke verrassing.

IMG-20240508-WA0006

Nu richting huis, Denise wilde zelf rijden. Was weer even wennen schakelen en geen Keep your Lane, maar prima gelukt👍

Bij thuiskomt nog welkomstcomite van Horstjes en m'n ouders😇 dan eea uitpakken, wassen draaien en wakker blijven. Dat is met moeite tot nu 20:00 gelukt, maar niet lang meer.

Bedankt alle lezers en reageerders. Ik keek uit naar de reacties. Was leuk om te doen en terug te horen. Op naar de volgende (usa) trip😉

1. Pauline:
    Welcome home 🥰
  2. Lisanne:
    Welcome home🥰
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn.
    Slaap lekker voor straks maar dat zal vast lukken 🤪😴
    En het was iedere ochtend weer leuk om jullie avonturen mee te lezen😊
  3. Rowena:
    8 mei 2024
    Welkom thuis!!! Heel leuk om elke dag te lezen wat jullie mee gemaakt hebben. Ik vond het toch nog snel gaan. Zal de verhalen missen elke ochtend. Tot snel 😘
  4. Rita:
    8 mei 2024
    Welkom thuis. Deze herinneringen pakt niemand jullie af.
    Wat een toeval hè? Dat jullie zo’n beetje tegelijk landden?
    Ik zal jullie avonturen missen. Bedankt voor de blogs! Xxx
  5. Kim:
    9 mei 2024
    Welkom thuis 😄, zal de verhalen gaan missen elke ochtend! Maar blij dat jullie weer terug zijn tot snel lieverds😘

Jouw reactie