Dag 10: ChilLAxing with our Lulu)lemons🍋

25 april 2024 - Calabasas, California, Verenigde Staten

Ochtends zoals afgesproken rustig aan gedaan, wat uitgeslapen en heerlijk rustig aan opstaan. Mooi tijd voor een wasje, dus maar ff hennie houseman gespeeld. Voordat er wat peper in en poeder op de dames zit kan er mooi een was gedraaid worden én droogcyclus😉

20240424_084645

Na boodschappen voor ontbijt etc en tanken overlegd wat zijn de plannen,  keuzes keuzes. Dat is niet altijd voor iedereen het makkelijkst🤭 maar we hebben afgesproken we doen het met z'n allen. En tot zelfs onze verrassing gaat dit heel erg goed, zijn we misschien in Amerika relaxter dan thuis🙄. Denies is ook helemaal verliefd op de auto, die wil hem het liefst naar NL rijden. Het staat er ook goed, toch?

20240424_111814

We twijfelden na het tanken of we naar de binnenstad van LA gingen voor de highlights (veel file en vertaging) of wat in de buurt en rustig aan. We besloten toch maar om naar de outlets te gaan in camarillo, wat minder lang rijden en meer ontspannend. Ook zodat we middags nog wat tijd hadden om bij hotel/zwembad te relaxen.

Toen we de afslag namen, werden we gelijk bij stoplicht benaderd door zwervers (vader die op onze auto afkwam,  moeder met klein kind en baby in de wagen zaten verder op de kruising). Direct checkten we of alles op slot was en zonnebril op en geen oog contact. Zo ook op de kruising terug naar snelweg.

Dus we hebben ochtends een outlet in de buurt opgezocht.  Was heel rustig en er was een LuluLemon, Demi blij. Heel Amerikaans, maar schijnbaar populair hier. Alle 3 geslaagd en weer terug naar hotel.

20240424_143424

20240424_152422

20240424_152000

We wilden een childagje houden bij hotel/zwembad. Helaas was het wat bewolkt, zwemmen ging net niet. Maar potje yahtzee, hapjes, muziek drankje en ff samen gezellig zitten was een heerlijke onderbreking. Zeker met het zonnetje die zich af en toe  wel liet zien gelukkig🌤

20240424_161416

Terwijl ik begin met de blog van vandaag, ben ik ff de tel kwijt. Is het al dag 10, voelt helemaal nog niet zo. Denise schrikt op en zegt verrast: " ik heb nog geen heimwee gehad, normaal als we in resort zitten wil ik al naar huis". Nou dat wordt boeken voor 2025! 🎉🤣

We zijn naar winkelcentrum aan de overkant gelopen, daar tussen loopt Las Virgines creek met mooi wandelpad ernaast. Grappig om te zien dat Amerikanen veel doen om historie te bewaren en tentoon te stellen.

20240424_175145

20240424_175158

Daarna ff lekker ontspannen bij het hotel gegeten.

Over eten gesproken,  onze snacks waren aardbeien en wortels (oké met ranch), avondeten (pasta)salade En brood  Gezond he😅, m'n fastfood-teller staat erg laag. Wie had dat gedacht....

Terugkijkend op vandaag , een echte vakantiedag. We beseffen ons ook dat dit onze vakantie is, niet die anderen doen of hebben gedaan.  Oftewel' if Life gives you lemons make lemonade" *vrij vertaald is staat Bud Light, wijn, jenever gelijk aan limonade,  maar alleen wat gegist😅)

IMG-20240424-WA0012

Op naar Palm Springs🌴🌴🌴

1. Lisanne:
    25 april 2024
    Past het allemaal nog in de koffers op de terug reis 😅🤣 heerlijk dagje pas op de plaats geef jullie groot gelijk. En meteen een reden om nog een keer terug te gaan om alles te doen waar jullie niet aan toe zijn gekomen 🤪 al enorm veel gedaan in 10 dagen 👍😘
  2. Rita:
    25 april 2024
    Weer genoten van je verhaal.
    Er is een schrijver aan jou verloren gegaan, Michel.
  3. Pierre:
    25 april 2024
    Zeker stoere auto, als je die in NL koopt zit vakantie naar Amerika er voorlopig niet in.
  4. Pauline:
    25 april 2024
    Heerlijk toch zo'n dagje tussendoor. Hoezo Denies jij hebt nooit keuzestress toch? 🤪 heerlijk! Dag 10 alweer gaat het hard he. Geniet er lekker van. Twee keer knipperen en het is voorbij. En dan kan je volgend jaar alweer beginnen te plannen Mies 😉.
  5. Joop van Toor:
    25 april 2024
    Af en toe een dagje rustig aan kan geen kwaad in deze fantastische trip. De indrukken zijn ook overweldigend, en vooral wat jullie nog te wachten staat. Ik weet zeker dat jullie de komende tijd nog mooie dingen gaan zien. ( Sedona/Las Vegas) 😘😘😘❤
  6. Peter de Jong:
    25 april 2024
    Weer genoten van blog verhaaltje
    Denise het is idd een mooie wagen, maar om deze in Nederland te rijden kan ik je vertellen dat dit een aardige inkomens verslechtering zal geven.
  7. Ellie:
    25 april 2024
    Wat kan je dat allemaal leuk schrijven Michel. Geniet er lekker van allemaal.

Jouw reactie