Bijna!! Nog 14 dagen.....

1 april 2024 - Delft, Nederland

Alweer een tijd geleden dat er een update was, sorry het was wat hectisch ;-) Vanaf de 100 dagen tot de USA-trip en nu is er genoeg gebeurd. Eigenlijk was de blog een aftrap voor een achtbaan waar Universal & Disney jaloers op is! Even in een notendop een overzicht van deze rollercoaster:

• Klim naar boven: Aankondiging reorganisatie
  • Looping 1: Mededeling per 1 maart boventallig (na 23,5 dienstjaren!
  • Looping 2: Mag toch blijven op oude functie (die heel erg 'uitgekleed' wordt')
  • Kurkentrekker incl schroef:  Nieuwe functie binnen NN! binnen 8 dagen 1e sollicatie/Assesment/2e gesprek en nu vanaf vandaag  (1 april, nee geen grap!) officieel kan zeggen dat ik 'DataSteward' ben geworden binnen NN Bank!
  • Looping 3: Demi IEP Toets en inloopdagen Middelbare School
  • Kurketrekker 2: Demi haar eindadvies: MAVO. Deze kanjer heeft haar advies van basis-kader/kader-mavo naar MAVO opgewerkt. Dat was voor sommige even schakelen (ik noem geen namen hoor Denies ;-) ) om andere scholen ook te bekijken.
  • Laatste versnelling tot eindstop: Demi haar zich ingeschreven voor CLD Hof van Delft & Deze week wordt Demi ook nog 13 jaar!

Zo en dan zou je bijna vergeten dat we nog een klein reisje gaan maken iets verder dan normaal...
nog maar 14 dagen en dan zitten we nu in het vliegtuig, gok over Groenland. Ondanks alle andere stress en regelen, hebben we zeker wat meer kunnen afstrepen, boeken, en voorbereiden.

In de vorige blog stonden er nog 2 dingen open: Mobiele Data en Universal Studio. Data is geregeld, maar Universal staat nog open. Gaan we zeker nog boeken, maar we kijken nog tijdens de reis welke dag exact. Zoals je al las, zijn we net bijgekomen van onze eigen Achtbaan-rit....

Wel hebben we alvast wat Amerikaanse dollars op onze Revolut-rekening gezet van onze spaarpot. Revolut was een tip uit de FB-forums en tot nu toe ben ik aangenaam verrast (Tip!) Zal na de vakantie pas echt kunnen zeggen of ik het jullie allemaal aanraadt ;-)

Ook hebben we de Aerial Tramway in Palm Springs geboekt (sneak peak). Een hele toffe kabelbaantocht naar top van een berg. We hebben ook wat dagen en hotels gewisseld, puur om wat meer bij sommige punten te kunnen doen en niet elke keer op doorreis.
We hebben nu bijv. in Palm Springs hotel Caliente Tropics geboekt, heeft naast een groot zwembad, Hawai thema, ook nog veel historie : Veel bekende bezoekers, zoals The Rat Pack, Elvis en o.a. decor vd film  'Alpha Dog' met Justin TimberLake

Cal-Neva_Casino,_NV,_Lake_Tahoe,_The_Rat_Pack_9-2010_(5782322671)

Ooh en ik ben bezig met mijn  eigen checklist, of eigenlijk meer een Bucket-list; Fastfoodketens, restaurentketens en eigenlijk gewoon alles waar je wat kan eten! wat staat er dan op dat lijstje, Nando's, Chipotle, Wendy's, Chick-fil-A, Jack-in-the-Box, Crumble Cookies, In-N-out, Popeyes.... en nog veel meer!
Jaja ik heb beloofd om niet alleen maar foto's van eten te plaatsen, het wordt geen foodblog. We hebben ook wat trails/hike's uitgezocht. bijv in Yosemite, hopelijk naast grote bomen, watervallen ook wat 'Wildlife' .

Nog even wachten en dan is het zover! Vanavond maar een hamburger om in de stemming te komen :-D *

* GVD! hoor net dat het soep wordt.....

1. Willeke:
    1 april 2024
    Wat leuk je reisblog. En wat een hectische tijd achter de rug.
    Hopelijk kunnen jullie nu even wat rustiger naar de reis toeleven
    Maar eerst natuurlijk de verjaardag van Demi vieren.
    En eet smakelijk van de soep 😀xxx
  2. Dieneke:
    1 april 2024
    Hoi lieverds, gaat opschieten, heel leuk voor jullie ga jullie wel missen, het is wel een belevenis. Tot vrijdag ❤️❤️❤️
  3. Pauline:
    1 april 2024
    Opzeker dat het wel een foodblog wordt
    🤣🤣🤣🤣. Heerlijk nog twee weekjes en dan 🛫. Heerlijk!!! Lekker genieten ♥️
  4. Willeke:
    2 april 2024
    Dat jullie mogen genieten van deze mooie vakantie. En stuur zoveel foto's naar ons toe. Want dan kunnen we ook een beetje mee genieten. 👍😍
  5. Joy:
    2 april 2024
    Leuk!!!! Aftellen is nu echt begonnen! 🩷🩷
  6. Peter de Jong:
    8 april 2024
    Ik zal dit zeker proberen te volgen. Ik wens jullie alle drie veel gezondheid en plezier toe.
  7. Rita:
    8 april 2024
    Wat een leuk idee ons op deze manier een beetje met jullie mee te laten reizen.
    Goede reis, heel veel plezier, wees voorzichtig en eet smakelijk alvast. Xxx
  8. Priscilla:
    14 april 2024
    Nog 1 half nachtje slapen en dan lekker ✈️
    Heel veel plezier geniet van alles en tot snel 🥰😘
  9. Willeke:
    15 april 2024
    Jullie zijn nu onderweg. Een hele mooie reis gewenst. Geniet ervan en wij genieten mee met deze blog. Love u xxxxx
  10. Willeke:
    15 april 2024
    Ik wens dat jullie een onvergetelijke vakantie hebben en veel goede herinneringen aan over houden. Xxxx

Jouw reactie