Nog 100 dagen!

5 januari 2024 - Delft, Nederland

Vrijdagmiddag 17:00 zit je dan net als vroeger op zondag 19:00 startklaar voor Studio Sport , maar dan om Yosemite te reserveren.  Als een kind zo blij dat het gelukt is, in het proces vloeken als t misgaat (net als de gemiste kans in de herhaling,terwijl je de uitslag al lang wist).

En dan zie je ook nog op je aftelkalender dat het nog 100 dagen is tot KLM KL605 richting San Francisco vertrekt. Mooi begin van 2024!

De voorpret en voorbereidingen zijn al langer geleden gestart hoor, maar bij opmaken van  het door Denise zo geliefde afvink-lijstje kom je uiteraard ook op de reisblog....Tadaaa (check)

De vliegtickets: Check.

Paspoorten: Check

Esta: Check

Booking.com hotels: check

Auto huren: Check

Lower Antilope: Check

Yosemite: Check

Spaarpot: check maar we zijn er nog niet

Mobiele data: -

Universal studio: -

En nog heel veel meer. We volgen alle FB pagina's, Forums. We hebben zelfs een boek! Gekker moet het niet worden, straks lopen we nog met een Go Pro rond en delen we nog tips op reispagina's.

Het grote aftellen is begonnen. Tel je mee.....!