Dag 5: Costco en de wijngaard

20 april 2024 - Martinez, California, Verenigde Staten

Onze laatste hele dag hier bij Anne-marie in Martinez.

Eerst weer een lekker ontbijt, eggs "sunny-side up" en bacon (zoal Demi zei" hmm lekker, smaakt naar speklappen😋). Denny's is er niks bij (sorry mike a.k.a. Brum om verwarring te voorkomen met alle Mike's hier).

Daarna heeft Denise laten zien dat rijden hier voor haar net zo makkelijk is als in NLincl verplichte tussenstop hij Starbucks voor miss Demi.

IMG-20240419-WA0096IMG-20240419-WA0094

Daarna richting Costco, soort Makro maar groter en beter. Om wat in te slaan voor de aanstaande roadtrip. Wat een zaak, voor mij was het leuker dan drievliet of de efteling😄 overal 'Samples' en je werd alleen maar uitgenodigd om alles en zoveel mogelijk te proeven😋🥳 zeg dat maar tegen ons🙈 we hebben alles goed geproefd, van smoothies tot krokante kip en flatbread in alle smaken tot knoflookbrood.

20240419_124954

20240419_122834

Met boodschappen in de pocket (niks vd samples natuurlijk voor ons, wel voor John Michael en Jess) terug richting ' huis'. Daarna naar een lokale wijnboerderij,  het weer was prachtig en de locatie vd boerderij nog meer🤩

20240419_143934

IMG-20240419-WA0045

20240419_150921

Het was Genieten! Wat een heerlijke plek en heel relaxed, heerlijke wijn, ontspannen sfeer en fijn gezelschap. Op een chagrijnige Emoe na met toepasselijke naam ' Grumps'.

20240419_150229

Deze wijnproeverij was echt een aangename verrassing. Dubbel en dwars genoten.

IMG-20240419-WA0038

IMG-20240419-WA0067

IMG-20240419-WA0026

IMG-20240419-WA0075

We hebben Japans afgehaald en met hele familie thuis gegeten en nagenieten, met zelfgemaakte brownies als toetje na😋

Met een mooie afsluiter deze dag afgesloten samen met John Michael. We zijn naar de lokale brouwerij gegaan hier in Martinez en samen onder genot van biertje gepraat en we zijn niet alleen van  hetzelfde bouwjaar, kleurenblind,  maar nog veel meer ' a like'.  Tijdens spel pitzak vroegen we of we wel verschillende kleuren hadden gepakt en tot grote hilariteit bleek dat het na 5 min bestuderen precies hetzelfde was🤣

IMG-20240419-WA0099

Nu net voor laatste nacht schrijf ik dit en is onze roadtrip voor de boeg. Het wordt nog lastig morgen afscheid te nemen...

1. Joop van Toor:
    👍❤😘
  2. Rita:
    20 april 2024
    Goede reis verder en ….advies van een oude bezorgde vrouw: wees voorzichtig.
  3. Willeke:
    20 april 2024
    Ik denk dat het best moeilijk is om afscheid te nemen van de lieve gastvrije familie. Jullie hebben wel geboft met zo'n hartelijk ontvangst. Nu op eigen houtje verder
    Nog heel veel moois te zien en beleven
    Liefs oma wil xxx
  4. Pauline:
    20 april 2024
    Heerlijk hoe je altijd zo enthousiast wordt van al dat eten 🤣🤣🤣🤣. Veel plezier ook weer vandaag. Safe drive. En geniet er vooral van. 😘
  5. Brumskie:
    20 april 2024
    Anne Marie een concurrent van Denny’s?!?! Geef maar de adres als jullie terug zijn 😃
  6. Lisanne:
    20 april 2024
    Goeie en veilige doorreis! Leuk om mee te lezen en fijn dat jullie zo verwend zijn bij de familie 🥰👍
    Je zou bijna overwegen om te emigreren naar Amerika met al die mooie plaatjes 🌞
  7. Rikki:
    Was het allemaal lekker