Dag 4: Tommy, Ralph en de bar with a view

19 april 2024 - Benicia, California, Verenigde Staten

Na wat langer slapen dan de vorige dagen. Maar uitgeslapen, 7 uur noemen we nu uitslapen😄, en klaar voor een nieuwe dag.

Eerst was het idee om naar Carmel en Monterey te gaan. Maar dit is enkele reis 2,5 uur en advies is voor 7:00 weg te gaan en we hebben gekozen om even wat gas vd plank te nemen. Gisteren na een fantastische dag, merkten we wel de impact. We moeten nog 20 dagen en moeten rekening houden met elkaar. En dan bedoel ik niet alleen m'n leeftijd....😉

Wat ga je dan doen? SHOP TILL YOU DROP!!! althans dat was het antwoord vd dames, mijn voorwaarde min 1 eettent van het lijstje. Deal and off we go, richting San Francisco Premium Outlet in Livermore. Bij Ralph Lauren was Demi al gelijk geslaagd,  maar Tommy was een succes! Alle 3 zijn we goed geslaagd, voor een hollands prijsje en zacht voor de creditcard.. Demi heeft nog Nike geplunderd en gaat hip naar Gym.  Toen wat gegeten bij Johny Rocket✅️ , dus ik was ook blij 😄.

IMG-20240418-WA0053

IMG-20240418-WA004820240418_140155

Voor het eten zijn we naar er een leuk plaatsje Benicia gegaan, daar was een Farmers Market. Een klein "schattig" dorpje aan de baai. De markt was leuk, veel lekkere eettenten en goed vers fruit. Er komen zeker ook vitamines binnen hoor... Dit prachtie plaatsje was ooit de hoofdstad van California.

20240418_164003

IMG-20240418-WA0015

IMG-20240418-WA0007

20240418_165934

IMG-20240418-WA0009

Het was leuk om te zien zeker ook om met z'n allen. Daarna met de familie aan tafel voor 'Oma's spaghetti ' 😋  ik likte m'n 2e bord af tot grote schaamte van Denise, ik zie het maar als compliment🙈

IMG-20240418-WA0049

John Michael heeft een vriend met een huis op de berg met waanzinnig uitzicht en een Tiki-bar. Daar zijn we na het eten langs geweest om kennis te maken, uitzicht te zien  en aan de bar te zitten. Geen woord gelogen over het uitzicht en de bar. En Mike zelf is ook een leuke gastvrije gozer en maakte voor ons zn speciale Daiquiri's . Dat gaat er wel in🍸. Thanks Mike👊

IMG-20240418-WA0025

20240418_192102

20240418_193420

20240418_193703

IMG-20240418-WA0032

Een zeer aangename afsluiting van weer een mooie dag met leuke herinneringen. Als je mij 2 weken had gezegd dat we Carmel / Monterey zouden overslaan, had ik flink gebaald. Maar 'we are going  with the flow'. Wat we ook doen, we zien en ervaren al zoveel moois dat we al zeiden " als we morgen naar huis zouden moeten gaan, dan was het het allemaal al waard!"

Dus kom maar op met de volgende 20 dagen. Het zal wel moeilijk zijn om zaterdag ons 2e huis aan de andere kant vd oceaan te gaan verlaten.

1. Pauline:
    19 april 2024
    Leuk hoor. Veel plezier schatten!
  2. Willeke:
    19 april 2024
    Wow wat gaaf allemaal. Geniet van jullie laatste dag bij de lieve familie en doe ze de groetjes van ons. Ben benieuwd naar jullie verdere avonturen. Lieve groetjes xxxxx
  3. Rita:
    19 april 2024
    Wel jammer voor jullie dat je hier al die regen en kou moet missen.
  4. Dieneke:
    19 april 2024
    Geweldig wat een avonturen beleven jullie en wat een leuke gastvrije familie. Op naar de volgende avonturen hier is het weer slecht regen en wind jullie heerlijk 🌞 dikke kus xxx
  5. Kim:
    19 april 2024
    Zo leuk om mee te lezen en te zien hoe jullie genieten, en wij ook van de verhalen!😄 (compliment hoe leuk je het weet te schrijven!👍) heel veel plezier en dikke knuffel 😘
  6. Rikki:
    20 april 2024
    Jullie hebben elke keer mooi uitzicht

Jouw reactie